BACKGROUND

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΩΣ ΕΚΒΙΑΖΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΚΑΜΜΕΝΟ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ

Γράφει ο Γιώργος Χαραλαμπάκης
(ΣΕΛΕΤΕ Κρήτης)
Τις τελευταίες ημέρες με έχει πιάσει μια ακατάσχετη μανία να αποκαλύπτω από ποιον τα έπαιρνα για να εξυβρίζω κατά παραγγελία τον Καμμένο, τον Καρατζαφέρη, τον Αβραμόπουλο και το Νίκο Χατζηνικολάου. Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να έχω επαφές με τον...
γνωστό διαδικτυακό εκβιαστή του Μιχαλολιάκου. Ονομάζεται Ανδρέας Παπακυριακόπουλος. Πρόκειται για έναν κατ' επάγγελμα εκβιαστή που αυτοπαρουσιάζεται ως "επιχειρηματιας-αναλυτής"! Παίρνει 1.000 ευρώ από το Δημοτικό Ραδιόφωνο του Πειραιά για να μην κάνει τίποτε απολύτως, την ίδια στιγμή που ο ραδιοφωνικός σταθμός έχει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Το παίζει "δημοσιογράφος" κάτι που δεν είναι φυσικά και τον ταίζουν διάφορα τσογλάνια από τη Νέα Δημοκρατία. Είναι κουμπάρος του Καμμένου αλλά γι αυτό δεν ευθύνεται ο προεδρος των "Ανεξάρτητων Ελλήνων". Είχαμε δημιουργήσει ιστολόγια με σκοπό τον εκβιασμό και την εξύβριση αντιπάλων και δημοσιογράφων. Σε αυτά έγραφαν πολλοί ως "συντάκτης1, συντάκτης 2" κλπ. Την περίοδο εκείνη τα έπαιρνα από γνωστό δημοσιογράφο που ήταν διευθυντής σε εβδομαδιαία εφημερίδα. Μέσω του γιού του μου έστελνε πεντακοσάρικα για την εργολαβία λάσπης κατά συγκεκριμένων προσώπων. Η δουλειά γινόταν εκτός σπιτιού μου. Έχω την αίσθηση όμως ότι με έχουν εντοπίσει. Με έχουν καρφώσει ΟΝΝΕΔίτες και υπάρχει φωτογραφία μου πάνω στον υπολογιστή. Το ρεπορτάζ έχει συνέχεια. Με ονοματεπώνυμα, τηλέφωνα και διευθύνσεις...